wtorek, 4 listopada 2014

O Blogu

Od 5 lat pracuję w kancelarii komorniczej. Od dwóch lat jestem asesorem i muszę przyznać, że ta praca zmieniła mój pogląd na wiele spraw, a w szczególności pozwoliła skonfrontować wiele obiegowych opinii krążących wokół egzekucji sądowej i samych komorników. Nie zjadłem zębów na egzekucji, ale nie jestem też żółtodziobem. Ten blog będzie próbą konfrontacji, tego co powiedziano w telewizji i napisano w prasie na temat komorników, jak i obiegowych opinii o nich z moimi przemyśleniami i doświadczeniami. Ten blog nie będzie poradnikiem dla wierzycieli czy dłużników, ale próbą polemiki z jednostronnym przekazem na temat pracy komorników. Wiem o tym, że sprawa jest raczej przegrana i żaden blog nie zmieni opinii o pracy ludzi, którzy egzekwowali lub egzekwują należności od ponad połowy dorosłych Polaków. Mam zamiar jedynie przekazać jak ta praca wygląda od środka, dlaczego postępowania egzekucyjne trwają tyle a tyle czasu, są nie zawsze skuteczne i czasami wyglądają bezdusznie. Nie mam też zamiaru wyręczać rzeczników prasowych izb komorniczych, pisać bedę ze swojego subiektywnego punktu widzenia, czasem różnego od reszty "kolegów po fachu". Zapraszam do lektury. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz